حجم طبیعی ادرار برای بیماری کلیوی چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

حجم طبیعی ادرار برای بیماری کلیوی چیست

کنترل حجم ادرار کردن یک عنصر تجزیه و تحلیل ادرار معمول (آزمایش ادرار) است، با توجه به تعداد تولید ادرار، ما می دانیم که چگونه توابع permanecen.Eso کلیه است چرا که آب به طور عمده دانلود کنید کلیه به عنوان ادرار، یک بار کلیه آسیب دیده است حجم ادرار anormal.Entonces خواهد شد، آنچه که در سطح نرمال همین کار را برای بیماری کلیه است؟

در شرایط عادی، بدن ما خواهد ادرار کننده 1000ml-2000ml، تولید، اما بعد از نوشیدن مقدار زیادی آب در یک زمان کوتاه، ادرار خروجی را افزایش می دهد too.But اگر خروجی ادرار بیش از 2500ml تمام وقت است، این بدان معنا نیست که عملکرد کلیه شما است، بر عکس، به این معنی که کلیه خود را به برخی از درجه آسیب دیده شاید.

البته، کاهش تولید ادرار را در برخی شرایط، مانند بعد از تعداد زیادی از که باید نمی transpirar.Pero همیشه تا حدودی کم، در غیر این صورت نشان می دهد که کلیه خود را problemas.Cuando شده است حجم ادرار کمتر از 400 میلی لیتر / روز است، با الیگوری. هنگامی که آن را کمتر از 100 میلی لیتر / روز، به نام آنوری است.

از بالا ما می دانیم که حجم خیلی زیاد یا خیلی کمتر از ادرار خوب نیست، سطح نرمال باید بین امواج کننده 1000ml-2000ml است، بنابراین شما نیاز به توجه به ella.Una هنگامی که شما در پیدا کردن هر غیر طبیعی به دکتر خود بگویید نه و اقدام بلافاصله، که می تواند جلوگیری از این بیماری oferta.Si هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری کلیه دارند کمک، دکتر ما مشورت به طور مستقیم آنلاین یا ترک پیام به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم کند.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی حجم ادرار عملکرد کلیه عادی ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: